Elisabeths svømmeskole - Hovedside

Kjøp badeutstyr i vår helt egen og splitter nye nettbutikk! Det er aldri for tidlig eller sent til å lære å svømme. Meld deg på kurs i dag! Ta kontakt med oss for spørsmål om svømmeopplæring! Velkommen til Elisabeths svømmeskole! Les artikkel om babysvømming hos forskning.no. Ved flere av kursstedene har vi også rom der dere kan slappe av før og etter svømming. Begge foreldrene har mulighet til å være med i bassenget. Vi tar undervannsbilder to ganger i året av de som ønsker! Klikk her for å lytte. Vi er.

OVERVIEW

The web site svommeskole.no currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the better). We have parsed eight pages inside the website svommeskole.no and found zero websites linking to svommeskole.no.

SVOMMESKOLE.NO TRAFFIC

The web site svommeskole.no has seen varying quantities of traffic all through the year.
Traffic for svommeskole.no

Traffic ranking (by month) for svommeskole.no

Traffic ranking by day of the week for svommeskole.no

WHAT DOES SVOMMESKOLE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of svommeskole.no Mobile Screenshot of svommeskole.no Tablet Screenshot of svommeskole.no

SVOMMESKOLE.NO SERVER

Our crawlers identified that a single page on svommeskole.no took nine hundred and six milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
77.88.88.5

WEBSITE ICON

We found that this domain is using the Microsoft-IIS/7.5 server.

Elisabeths svømmeskole - Hovedside

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site svommeskole.no states the following, "Kjøp badeutstyr i vår helt egen og splitter nye nettbutikk! Det er aldri for tidlig eller sent til å lære å svømme." I noticed that the webpage also said " Meld deg på kurs i dag! Ta kontakt med oss for spørsmål om svømmeopplæring! Velkommen til Elisabeths svømmeskole! Les artikkel om babysvømming hos forskning." They also said " Ved flere av kursstedene har vi også rom der dere kan slappe av før og etter svømming. Begge foreldrene har mulighet til å være med i bassenget. Vi tar undervannsbilder to ganger i året av de som ønsker! Klikk her for å lytte."

ANALYZE SIMILAR WEB SITES

Svømmerens Logg, svømming

Tips og artikler for konkurransesvømmeren, treneren og andre svømmeinterisserte. Personlig synes jeg det er best å se på video enn å lese om dette området, eller få hjelp av en som er vant til å se teknikk.

Forside - Norges Svømmeforbund

Til alle medlemsklubber i NSF - husk momskompensasjon. Det er svært enkelt for alle klubber å få momskompensasjon - for klubber med under 5 millioner i driftskostnader, så trenger man bare å registrere ett tall. På klubbens side i SportsAdmin! Det er det årsmøtegodkjente regnskapet for 2014 som legges til grunn ved søknad om momskompensasjon 2015. Innrapporteringsfrist til NIF er 15.

Svøm Fitness - Sponser Indoor Hawaii Ironman

Svøm and Fitness - Sponser Indoor Hawaii Ironman. Sponser Sport og Food, ALOT og Albertslund Svøm and Fitness præsenterer stolt Indoor Hawaii Ironman. Svøm and Fitness - Sponser Indoor Hawaii Ironman. Der skal svømmes 3,8 km i svømmebassinet, cykles 180 km på cykler som via Compu it-system gør, at man kører præcis den samme rute som Hawaii Ironman med bakker, sving, vind og så videre. Til sidst løbes på løbebånd en marathon på 42,2 km. ALOT har denne dag hele 3 deltagere p.

Om Shantis Journey

Monday, November 09, 2009. Posted by Shawn and Heather. La Paz Entrance Buoy Update. We were curious so we took the dinghy, GPS and handheld depth sounder to check things out. Nothing too dramatic, just FYI.